Subject: Re: Teabenõue
From: <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>,Mari-Anne Härma <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 09:58:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saatsime Teile, kui Terviseameti ametnikele, teabenõude korras rea tõsiseid 
küsimusi, mis puudutavad Saarde vallas toimunud mõõtmisi. Nendele olulistele 
küsimustele ei ole jätkuvalt vastatud. Minule teadaolevalt on riiklikul 
ametiasutusel seadusest tulenev kohustus vastata teabenõudele 5 tööpäeva 
jooksul. Juhul kui tegemist ei ole Teie jaoks teabenõude formaati sobivaga 
ja arvestate pöördumist pigem selgitustaotlusena, ka sel juhul tuleb Teil 
anda teada 5 tööpäeva jooksul, millal sisulised vastused küsimustele 
saadetakse.

Millal meie esitatud küsimustele sisulised vastused antakse?

Lugupidamisega
kert lapimaa
MTÜ Looduse ja Inimeste Eest
+372 53 0004 53

On Tue, Mar 25, 2025 at 2:14 PM MTÜ Looduse ja Inimeste Eest 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Teabenõude korras palume vastuseid manuses lisatud dokumendis esitatud 
küsimustele.

Lugupidamisega

kert lapimaa
MTÜ Looduse ja Inimeste Eest
+372 53 0004 53